myskväll

Häj!
igår kväll var jag med älskade theodor han kom hit så drog vi till skarpnäck och käkade eller han gjorde det! sen så drog vi o köpte godis o cola och lite sånt sen mötte upp ivo ! :)
vi hade supertrevligt även igår med favvisarna!
vet inte när jag somnade igår men är as trött, idag har vi legat ute på gräsmattan hos mig i solen och myst , as härligt
tack för en superkväll killar :)

ps" synd att alla inte kunde se hur härlig person du är egentligen theodor, att man inte enbart behöver vara på ett sätt bara för man är på ett sätt i skolan o varit speciellt.. " - fuck them! helt enkelt ! :)

nä men nu ska jag gå o handla med mammsen o thea, sen plugga lite mer på idrotten som ska in imorgon!
kisses ;) <3



Hur kan du sitta och skriva om hur falsk theo är när du för några veckor sedan kallade honom för "golare" och "miffo"???????

Dehär visar verkligen hur falsk du är. I

2011-05-10 | 23:07:35

Hej du !

du verkar ju veta en del om det som hänt så då kan du även räkna ut att man kan förlåta människor också!

Ja han va ett miffo och en jävla golare och det vet han själv om!!

Och det kommer jag tänka mig för i framtiden om men jag kommer inte direkt sluta umgås med en av mina närmaste vänner pga en sån sak!

tyck att jag e falsk pga det gör det du ! men tänk innan bara !

jag kunde inte bry mig mindre faktiskt puss

2011-05-11 | 11:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback