lördag

Häääärlig, härlig kväll igår med familjen, supermysigt! som avslutades med ett härligt big brother avsnitt!
idag blir det utgång, vet inte med vilka ännu men det får vi se! men ut ska det idag troligtvis!
idag har jag övningskört och det gick as bra men det märktes nu att jag inte kunde höger och vänster... de e illa!
Mats: Sväng vänster i nästa korsning!
Ellen: Okej!
Mats: Ja glöm inte nu o svänga vänster..
Ellen: nejnej, jag ska det!
* Ellen svänger höger*
Mats: Men du skulle svänga vänster ellen vart ska du?
Ellen: men... ahaaaa.. de e dit.. oj.. (a)
INTE OKEJ NÅGONSTANS!
Så nu när jag kör måste jag säga, nu svänger jag höger vs nu svänger jag vänster ! HAHAHAHAH
Sedan har vi varit och bowlat med familjen och jag vann.. typ .. om man inte räknar med mats såklart vann jag:D
han fuskade !!!
sen åt vi donken, och usch har verkligen tröttnat på det, och det äcklar mig lite..
sedan åkte vi hem, tog en powernap på en timme(a)
handlade, och nu är jag här :)
så nu sitter jag o köket och nu e det mat :D
söt-chey!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback