dygna innan skola- föredrar ej

Jag mår otroligt bra just nu, förutom att jag har dygnat vilket jag kanske inte ska rekomendera sådär jättestarkt när de e skola ... men de gick bra!:)
nu ärjag hemma och deckade i sängen när ja kom hem i 10 min.. skysst !
nu e det snart träning och de e jag nyfiken på hur det kommer gå utan någon som helst sömn..
jaja de löser sig nu ska jag inte göra någonting sen e de träning FUUUCK!!!

you make me glad..


Hej Ellen!

Vi har skrivit med varandra innan nån gång i höstas. jag undrar om du skulle vilja vara med i min blogg i en ny kategori som jag tänkte starta typ nästnästa vecka. Skriv till mig så berättar jag mer, om du tror att du kan vara intresserad?

Ha det bra!

Mvh

2011-04-10 | 15:23:05

Hej anonym! väldigt svårt o skriva om du varken skriver namn eller länk till din blogg!

2011-04-10 | 15:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback