vår dag GALEN

vad hände inte idag, jag va som sagt med jessica i stan!
och sen så skulle vi tillslut in på gate one och kolla på hetingen, men blir uppraggade då och han förstörde allt för oss den jäveln.
En kille följer efter mig när jag kollar kläder och vi såg nu att han är 83a alltså 10 år äldre än vad vi är..
Och jag försökte visa honom att " Hej jag är inte intresserad" gick ifrån det stället så fort han kom dit, men sen brister ut i skratt!
Haha.. han började babbla om att han kan få in oss vart vi vill och han frågade ni e 91or va ?
vi ba jaja.. och vi bodde tydligen i skanstull nu också ahha..
men killen fattade inte, men han va hur på som helst och skulle ha min facebook och allt.
Tillslut sa ja Jag tar din ist.
Så tog jag den, och han bad om att adda honom, och vi skaka hand på det :s sjuk snubbe..

Han va inte ful eller någonting men något fel va det ju haha !
sen kollade vi upp honom , och där stod han med sin lamborgini(stavning) och har en modell till flickvän :s
ahahah....

Det är inte allt.. sen går vi vidare till plattan och när vi är påväg ut ur gallerian ser jag något bekant ansikte, så är det alex och jag hälsar och så och helt plötsligt så kommer en pundare fram till honom och drar i hans redbull så det stänker redbull överallt, och så kommer hans pappa och drar bort redbullen ur pundarens händer och alex puttar pundaren så han flyger och glider flera meter över plattan HAHAHHAHAHAH!
och jag och jessica står som fån och ba :O va hände ?

Det bästa med allt va " It´s mine , It´s mine.... " Hahahah jessica kommer du ihåg?

Jessica jag älskar dig verkligen det hoppas jag du är medveten om twini!

visst är hon hur jävla snygg som helst ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback