OC

mådde som en jävla råtta igår!
fyfan asso!
nu ska jag åka in till stan all alone och köpa presenter.
eller present rättare sagt.
sen har jag träning senare ikväll som jag ska gå på, har varit sjuk så tränade inte förra veckan för jag mådde bajs :(
är fortfarande inte helt friskt men måste ta mig dit, sen så är jag inte hel än heller :/ och det SUGER.

nu ska jag lägga mig och kolla lite på OC orkar inte åka ännu , men är helt klarfixad.
har snart sett klart hela sesång 4 :) OC är verkligen en av de bästa serierna som gjorts!
puss och kram på er allesammans , kanske ska önska sig alla boxarna? hm..
haha men nu ska jag dra puss och kram skumbanan!

åh va jag saknar dom här tiderna, och dig !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback