gamla minnen

fick för mig att lägga in massa gamla bilder, minnen och saknad.
man får ta en dag i taget helt enkelt ..
nu ska jag skotta en bil, hejsvejs!


saknar den tiden som va då , hur allting stod till, mådde, vänner allt !

jag saknar dig så jävla mycket livia , fyfan ! :(
den underbaraste lilla varelsen ni kan tänka er , måste åka ner och träffa er snart igen!

samma med den här bilden, tiderna..


 saknar tjejerna i gamla klassen :(

och den här personen .... vet itne varför ..

jag och min styvsyster agnes för 1-2 år sedan.


bilder 1-2 år gamla.

för två år sedan. Jag och min kusin på landet.

xoxo Me


MEN KUUUUL ELLEN.

jag kan förklara. jag gorde en ful pose och va inte beredd.

jag har försökt förtränga.

men ah. nu blir det ju lite svårt.

2010-12-10 | 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback