träffade tjejerna

heeeejj!!!!
idag gick jag upp rätt tidigt från att knapt ha sovit någonting alls inatt.. är fortfarande sjuk! :(
träffade iaf tessan i stan på dagen och shoppade med henne nu inför nyår.
Köpte klänning och massa småsaker..
sedan åkte vi och mötte upp alla andra och fikade med dom och vi satt där minst i 3 timmar och bara pratade vilket var otroligt mysigt.. kommer säkert komma upp bilder på det på facebook som jag kan lägga in här sen:)

Älskar att träffa gamla vänner och bara sitta och snacka det är så otroligt roligt och trevligt mums!
det va bara jag och tessan dock som va tjockisar och både tog kaffe och något till haha inte okej!
sen vid 5 tiden åkte alla åt var sitt håll och jag och tess åkte och solade otroligt skönt.

Imorgon är det nyår och jag har inte bestämt mig än.. kanske e dags och göra det nu kanske :P?
haha men puss på er allesammans..
och sov gott.

precis dushat och tvättat håret för allt luktade solarium , det är det negativa med att sola, att man luktar **k efter det. BLÄÄ!
men nu ska jag tagga breeeeeeeeh.
tja



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback