taggad tjej

cha cha!
ska precis dra mig till bedd, lite roligt att en kille som jag typ
aldrig pratat med satt nyss och pratade om sina problem med mig.. :)
inga namn såklart! , men de e gulligt!
har suttit med agnes ett tag nu och snackat.. haha och OJ och :( är det man kan säga om det satalet.. :)
hahaha .. blandat liksom.

Men nu ska jag dra mig till badrummet och borsta tänderna och lite sånt,
sedan krypa ner under mitt nalle puh tecke :) och sova.
och imorgon ska jag träffa älskade patrik och ge honom sin
julklapp och luncha med honom och kanske bio..
vi får se, vi får se ! :)
men men , sov så gott allesammans och
Om 1 dag och 45 minuter är det JULAFTON!
sjuuuuuukkktttt...........
och sen NYÅÅÅÅÅÅR!!
vad har alla för sig på nyår ?
JAG VILL KÖPA NYÅRSKLÄDER.
SKOR
KLÄNNING
SMYCKEN

ALLLTTT!!!

hur som helst så ska jag vara skitsnygg på nyår.
grattis till alla som träffar mig ! :)
puss och kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback