om 100 dagar är jag 18 år!



OMG om exakt 100 dagar är det min 18års dag!!
gudars skymning!!!
guuud va jag längtar, det är alltså 3 månader - en dag kvar! :)
wiiiieeee va jag e taggad sjukt galet taggad.

hoppas det blir som jag förväntar mig att det blir, men en hel del kommer ändras iaf och det är det jag förväntar mig!
fyfan va underbart, ingen som bestämmer över mig, men ändå läskigt! :s
göra allt själv sen o skit, blääääh och att man ALDRIG blir barn igen :(
jag vill det:( jag vill att mina föräldrar tar hand om mig, och gör saker för mig :(
kanske låter fett bortskämd men jag är INTE redo att göra allt själv, eller så får en man ta hand om mig hahahah !
driver! eller ?
vad tror ni ? klarar dig barbie på egen hand?
det får vi hoppas, :)
man blir väl kallad barbie av en anledning right?
hahah nej nu måste jag sluta hahaha ... puss och kram!
xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback