mitt år

Lista om 2010 tagen av Tessan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det tror jag nog jag gjort
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer aldrig ihåg mina förra nyårslöften!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej tack och lov!
4. Dog någon som stod dig nära? nej inte det här året..
5. Vilka länder besökte du? Sverige och åland och öland är det ett land?
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Hur ska jag veta att jag saknar det 211? 
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Jag kommer alltid minnas partille sen stunder.. men datum vet jag inte..
8. Vad var din största framgång 2010? vara den jag är
9. Största misstaget? mjoo det finns några, men dom nämner jag inte här..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja klart man varit sjuk? och skadade knät :/
11. Bästa köpet? kläder :) (a) .. annars näe
12. Vad spenderade du mest pengar på? MAT och kläder och skor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? patrille, och vissa människor!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? erase me , hey baby mf.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag vet inte både och ..
16. Vad önskar du att du gjort mer? umgåts med vänner, tränat. och umgåts med patrik
17. Vad önskar du att du gjort mindre?bråkat, varit ledsen..
18. Hur tillbringar du julen? med släkten hemma hos oss:)
19. Blev du kär i år? nej det blev jag inte, men blev omkär :s säger man så ?
20. Favoritprogram på TV? Dh, 2,5 man mf.
21. Bästa boken du läste i år? läser inte.
22. Största musikaliska upptäckten? fortfarande seconhand serenade bästa
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? fick en dator :)
25. Något du önskade dig men inte fick? näe
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? den tyckte jag bara va onödig för 17 är ingenting speciellt, så den gjorde jag ingenting faktiskt ville knapt äta tårta ville bara att dagen skulle gå förbi :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja det finns det absolut, vissa beslut man skulle gjort annorlunda , men det finns det alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? grym
29. Vad fick dig att må bra? handbollen, vänner familjen och patrik
30. Vilken kändis var du mest sugen på? massvis :)
31. Vem saknade du? vissa folk, min morfar ..
32. De bästa nya människorna du träffade? fanny lätt :) sen kommer jag inte ihåg vilka nya jag mött :P
33. Berätta de saker som hände som du tyckte var bra. Fick vara med den jag älskade och brydde mig som mest om otroligt mycket, umgicks med folk jag gillar och som gjort mig bra och som jag tycker väldigt mycket om. Har kommit en person otroligt nära och det är jag väldigt glad för vilket namn är jessica.
34. Berätta de saker som hände som du tyckte var mindre bra. Förlorat en hel del människor i mitt liv, alltså försvunnit ur mitt liv helt enkelt, svårt och hårt.. :/ men man växer ifrån varandra och så är väll live..
35. är det någonting du lärt dig detta år som du förut inte insett? att allt inte kommer på ett silverfat, att man måste kämpa och att man inte kan lita på vem som helst, att den man minst anar kan vända dig ryggen och hugga dig till marken. Att utseendet är ALLT.
36. Vilka personer har du kysst under detta år? mest patrik .. haha !
37. Vem/Vilka har fått dig att känna dig speciell? dom närmaste vänner och patrik.. och min familj.
38. Vilka bloggar har du följt under detta år? olika till och från.
39. Har du träffat någon kändis under året? jag vet faktiskt inte .. kommer inte ihåg.
40. Årets favorit plagg? klänning
41. Har du jobbat under årets gång? sommarjobbat
42. Någon plats som kommer att påminna dig om 2010? patrille, öland och furuvik
43. Ett favorit minne från 2010 som du kommer bära med dig. furuvik med patrik och familjen.
44. Har du uppfyllt något mål eller dröm detta år? kontrakt med handbollen. och behålla patrik
45. Människor som betytt mycket. patrik, jessica, mamma,pappa,thea,mormor..
46. Något som hänt som fått dig att bli ledsen. Ja......
47. Har du träffat en människa som du tror du kommer ha kontakt med i resten av ditt liv? ja det hoppas jag verkligen..
48. Har detta år varit bättre/sämre än vad du förväntade? helt okej.
49. Årets favorit sak? ingen aning..
50. Beskriv detta år med 1 ord. oförglömlig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback