Just fuck this shit

saker är som det är, inget kan göras åt det!
jag orkar faktiskt inte lägga ner energi på det just nu!
falsk anklagad för det ena och det andra, just fuck it !
hur orkar folk?
de e den stora fråga faktiskt, nu ska jag hoppa in i duschen och lyssna på musik!

I keep on running, I keep on running but nothing works..I can't get away from you..!

Idag är det träning, vilket ska bli rätt skönt faktiskt, och imorgon är det match emot tyresö igen!
dom kommer få stryk igen! :)
just nu vill jag bara åka utomlands med roliga människor och koppla bort allt..
eller varför inte själv?

hur som helst, sorry att jag är som jag är som jag är nu , men så är det!
har jätte ont i huvet, och vill att det ska bli sommarlov eller något sånt, nu har jag iaf lov nu och vet inte vad jag ska göra fram till 4 då bär det av till dubai.. fyfan va skönt det ska bli!

måste köpa present till thea i veckan.. satan.. hon fyller år plus att det är jul..

sitter med en stor kofta och lyssnar på musik just nu..
ska börja laga mat nu sen kommer fanny och plockar upp mig..
puss på er!
xoxo
...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback