jag hittade äntligen låten

JAG HAR ÄNTLIGEN HITTAT LÅTEN ÅÅÅÅÅH VA GLAD JAG ÄR JUST NU, JAG SKA LÄGGA MIG I SÄNGEN OCH LYSSNA SÖNDER DEN NU!!! WIIEE!!!
men först och främst ska jag duscha och fyfan va skönt;)
träningen gick skit bra verkligen, vet inte vad som hände men det blev en jävla ändring med allt,
va grym i försvaret och grym i anfallet åååh va underbart hoppas det håller i sig nu!
det va också roligt att träna, men det va sjukt jobbigt, och dom är lite speciella dom som tränade oss men alla är olika :) tur det!
men nu ska jag ta en lång dusch sen paradise hotel sedan MUSIK!
mummmsiiiii

så godnatt på er alla söta och fula människor!
sov gott:) för det kommer jag..

puss och kram xoxo
okej nu ska jag bjuda på den berömda låten....dundundunnn......



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback