inget heter föralltid.. förutom till dig

Var ute och åkte pulka med Ivo, thea och agnes idag..
det va supermysigt och hur roligt som helst..
nu ligger jag i min säng, lyssnar på mysik och tänker på alla beslut man ska göra, alla saker som händer runt omkring en och allt..

89 dagar till min 18 års dag! känns bra, mindre än 2 månader.
Otroligt. Om 9 dagar åker ja till dubai.
om 1 dag fyller thea 8 år.
och om 16 dagar början skolan.

satt med mamma i soffan och grät idag, varför?
av vilken anledning?
saker som man kanske inte får svar på, eller förklaringar som är för långa? eller frågor som man inte vill höra svaren på?
jani..

nu ska ja lägga mig i sängen och lyssna vidare på musik så ni får underhålla er själva, har verkligen ingen ork eller lust att skriva något roligt. för känner mig inte så just nu.
beror på många saker.


Man kan inte lova någon föralltid, man kan aldrig säga föralltid.
Men till dig thea kan jag säga att jag kommer älska dig föralltid.
utnyttja inte ordet älska, utnyttja inte ordet föralltid, eller hata.
för ert bästa.
Det va allt för mig godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback