5 december - ett nytt försök

Hej på er allesammans :) är det någon som vet hur man gör smilisar på bloggen förresten?
jag gör ett försök med att skapa en ny blogg, är så trött på nattstad, den e tråkig :( haha
nej men nu försöker jag här och här kommer jag nog bli kvar för trivs med namnet och allt!
tillfällig design, har inte orkat hållt på med design och sånt :( men nu vet jag hur man gör och sånt så det e roligare!

Idag va jag ute och övningskörde förresten och det gick sjukt bra , har kommit as lång på bara typ 3-4 gånger!
körde på motorväg idag och grejer :O men.. hahaha bilen stanna mitt på vägen typ ;) hahaha

that´s me !
hur som helst så är det studiedag imorgon hur jävla nice som helst ! :)
puss på er allesammans!

xoxo blondie haha !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback